Vanliga frågor och svar

Har du stött på ett problem, eller har du andra funderingar? Vi besvarar de vanligaste frågorna här.

Jag lyckas inte skapa konto, vad ska jag göra?

För att kunna skapa ett konto krävs det först och främst att din organisation har en licens via oss. Via din organisation får du även en värdekod som används vid första inloggningen. Härifrån behöver du även verifiera din e-post. Har du inte fått ett mail när du försökte skapa konto så kontrollera skräpposten eller papperskorgen i din mail. Om problemet kvarstår, kontakta oss.

Kan jag använda Health Competence när jag är offline?

Tyvärr, du behöver en internetuppkoppling för att se våra föreläsningar och använda vår sajt.

Jag har fått en värdekod av min organisation, hur använder jag den?

Gå till Logga in och fyll i din värdekod som en ny användare. Om du redan har en användare kan du lägga till koden under Mina sidor.

Hur får min organisation tillgång till Health Competence?

Börja med att välja vilken årslicens som passar din organisation, dessa hittar du under Våra tjänster. Om du vill ha rådgivning gällande paket och tjänster är du välkommen att kontakta oss.

Kan jag köpa en enskild föreläsning utan att min organisation har årslicens?

Ja, leta upp den föreläsning du vill se under föreläsningar & övningar och välj "beställ". Efter genomfört köp har du tillgång till föreläsningen i 48 timmar på upp till 100 enheter.

Kan jag träffa och prata med en expert digitalt?

Ja. Du kan boka ett webbinarium med någon av våra hälsoexperter. Ni bestämmer en digital träff på en bestämd tid. Många använder just webbinarier vid föreningssammankomster och andra träffar. 

Kan jag boka en expert för fysisk föreläsning?

Självklart! Du kan beställa det som en enskild tjänst på sidan Våra tjänster, fyll därefter i informationen så återkommer vi till dig så fort vi kan med mer info.

Inte hittat vad du söker?

Om inte denna sidan hjälper dig är du självklart välkommen att kontakta oss.